Tarantino's Top 10 "Ακουστικοί Οργασμοί"

10.

7.

4.

2.

15 σχόλια:

lt.aldo raine είπε...

1.Flower of carnage
2.Urami Bushi
ke apo makria ta ipolipa

3.Hold Tight
4.CHICK HABIT
5.bang bang
6.Little Green Bag
7.auto pou exis sto 6:}
8.dawn in mexico
9.Goodnight Moon
10.That Certain Female


11.

CineTV-world είπε...

Και μόνο που δεν έχεις τα ACROSS THE 110TH STREET, STUCK IN THE MIDDLE WITH YOU και ABOUT HER αρκεί για να καταλάβει κάποιος ποια λίστα είναι η καλύτερη ... :P ;) :/

lt.aldo raine είπε...

εννοοείται πως η δίκια μου είναι καλύτερη...πας να συγκριθείς μαζί μου ρε κακομοίρα?:}

Annie_Hall είπε...

Αχ δυσκολεύεις και τον εαυτό σου και εμάς... Με βάση το πόσο λειτουργεί το κάθε κομμάτι το Stuck In The Middle With You θα είναι πάντα νούμερο ένα. Δεν υπάρχει περίπτωση να το ακούσεις τυχαία και να μην σκεφτείς την φοβερότερη στιγμή του Mr.Blonde. Το ίδιο συμβαίνει και με το Natural High υπό πους ήχους του οποίου η Jackie συναντάει τον Max. Και εννοείται το My Baby Shot Me Down και το Girl You'll Be A Woman Soon(πως στα διάλα το ξεχάσατε και δεν το βάλατε στις λίστες σας;)

Προσωπικά το αγαπημένο μου soundtrack είναι αυτό του Jackie Brown με το Tenesse Stud του θεούλη Cash στην πρώτη θέση. Λατρεμένα είναι και το Fool For Love(Reservoir Dogs), Flowers On The Wall(Pulp Fiction-το ringtone μου αυτή την εποχή) και οπωσδήποτε το εξαιρετικό και με τόση ειρωνεία χρησιμοποιημένο στους τίτλους τέλους του Death Proof, Chick Habit!

Να διαλέξω πεντάδα, δεκάδα κ.λπ. δεν μπορώ με τίποτα φυσικά!

CineTV-world είπε...

Ρε BRAD, γιατί απαντάς με τέτοιο τρόπο; Αφού ξέρεις πως νευριάζω με κάτι τέτοιες μλκς...

CineTV-world είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
CineTV-world είπε...

"Αχ δυσκολεύεις και τον εαυτό σου και εμάς..."

Δεν φταίω εγώ αν δεν μπορείτε να δείτε πως έκανα τις καλύτερες επιλογές... μόνοι σας δυσκολεύεστε!!! :P

Πέρα απ΄την πλάκα όμως, το τι νιώθει ο καθένας με το εκάστοτε κομμάτι είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό όπως είναι και το συγκεκριμένο Top 10... Τα συναισθήματα που ένιωσα στους τίτλους αρχής και τέλους των Kill Bill Vol.1&2 αντίστοιχα, δεν τα έχω νιώσει με κανένα άλλο τραγούδι ταινίας...

lt.aldo raine είπε...

έλα μωρέ...ξεχνιέμαι η χορεύτρια:}
ήμουνα και σε τέτοιο κλίμα.

W. είπε...

Πραγματικά πολύ δύσκολη η επιλογή, όχι αστεία. Υπάρχουν τόσα πολλά που δε θες να αδικήσεις.

Το GOODNIGHT MOON ήταν στο RESERVOIR OGS ή το μπερδεύω με το MOON HARVEST;

Δεν μπορώ να επιλέξω δεκα αυτήν τη στιγμή, αλλα σίγουρα θα επανέλθω.

Εγώ πάντως από αυτά που δεν αναφέρθηκαν σίγουρα θα έβαζα YOU NEVER CAN TELL, LITTLE GREEN BAG, μπορεί και COCONUT για τον χαβαλέ και αυτό το μαμημένο σάουντρακ που δεν έχω ιδέα ποιο είναι, στη σκηνή που η Μπέατριξ ανεβαίνει για πρώτη φορά να δε τη συλλογή των σπαθιών Χάντζο.

W. είπε...

Προτείνω στο μέλλον να κάνεις ανάλογη λίστα με τραγούδα που ακούγονται σε ταινές του Σκορσέζε, εκεί να δεις λίστα!

Υ.Γ.: Ο Άλντο έχει δίκιο που λέει ότι το μπλογκ κολλάει, την τελευταία εβδομάδα τουλάχιστον εμένα μου κολλάει συνέχεια και είναι λίγο μπελάς.

CineTV-world είπε...

Προς BRAD:

"ήμουνα και σε τέτοιο κλίμα"

Σε τι κλίμα δηλαδή;;; :/

CineTV-world είπε...

Προς W:

1. "Το GOODNIGHT MOON ήταν στο RESERVOIR OGS ή το μπερδεύω με το MOON HARVEST;"

Μάλλον το μπερδεύεις... στους τίτλους τέλους του KILL BILL VOL.2 ήταν...

2. "Προτείνω στο μέλλον να κάνεις ανάλογη λίστα με τραγούδα που ακούγονται σε ταινές του Σκορσέζε, εκεί να δεις λίστα!"

Λέω να το αποφύγω γιατί θα είναι σα να κάνω αφιέρωμα στο πιο αγαπημένο μου συγκρότημα...

Υ.Γ.: Όταν λες ότι σου κολλάει τι εννοείς ακριβώς; Εμένα από χθες δε μου εμφανίζει αρχική εικόνα στα video του youtube (προτού πατήσω για να παίξει κάποιο video δηλαδή...), αλλά κατά τ΄άλλα δεν μου κολλάει... Πάντως έσβησα 4 αναρτήσεις κι άλλαξα τον αριθμό των αναρτήσεων ανα σελίδα από 24 σε 10... ελπίζω τώρα να διορθώθηκε κάπως το πρόβλημα... :(

lt.aldo raine είπε...

Σε τι κλίμα δηλαδή;;; :/

σε ότι νάνε...βασικά μιλούσα με κάτι φίλους στο msn...και ο τρόπος που μιλάω με τους φίλους μου είναι λίγο...εκκεντρικός, εριστικός, ψωνιστικος, προκλητικός, εγωιστικός και λίγο πούστικος:}

W. είπε...

1. Ναι, τελικά το μπέρδεψα με το MOON HARVEST.

2. Δεν έχει και τόσα πολλά κομμάτια των Stones... Τουλάχιστον τα μόνα που μπορώ να θυμηθώ τώρα είναι τα Gimme Shelter και το Jumpin' Jck Flash... Καλά, εξαιρούνται τα ντοκιμαντέρ :P

Υ.Γ.: Δηλαδή μερικές φορές δεν πηγαίνει παρακάτω η σελίδα... Δεν πατιούνται οι υπερσύνδεσμοι, δεν παίζονται τα βίντεο και τέτοια και μετά μου βγάζει "το πρόγραμμα δεν ανταποκρίντεαι". Πάντως τώρα είναι πολύ καλύτερα, σίγουρα ομως δε χρειάζεται να σβήνεις αναρτήσεις.

Μετά από πολλήηηηηηηηηηηηηη σκέψη... Έκανα κι εγώ ένα ΤΟΡ 10:

(11. YOU NEVER CAN TELL-PULP FICTION)
10. LITTLE GREEN BAG-RESERVOIR DOGS
9. IRONSIDE-KILL BILL VOL. 1 + 2
8. INSIDE MY LOVE-JACKIE BROWN
7. GIRL YOU'LL BE A WOMAN SOON-PULP FICTION
6. ACROSS THE 110TH STREET-JACKIE BROWN
5. ABOUT HER-KILL BILL VOL. 2
4. LET'S STAY TOGETHER-PULP FICTION
3. MISIRLOU-PULP FICTION
2. URAMI BUSHI-KILL BILL VOL. 1
1. GOODNIGHT MOON-KILL BILL VOL. 2

CineTV-world είπε...

2. Περισσότερα πρέπει να είναι...

3. Πως γίνεται πάντα να βγάζω τις καλύτερες λίστες;!;!; :P ;(

ΥΓ: Ή έχεις παλιό μηχάνημα ή έχεις πρόβλημα με τη σύνδεση, δεν εξηγείται διαφορετικά...

Δημοσίευση σχολίου