Ελληνική Έντεχνη Μουσική: 15 Αγαπημένα Τραγούδια



Προτού αρχίσετε να πλάθετε σενάρια με το μυαλό σας για την ψυχολογική μου κατάσταση (:p) : Είμαι μια χαρά εύθυμος (αν και κουρασμένος-ψιλονυσταγμένος)!!! Αλλά αφού μου ήρθε να κάνω ένα τέτοιο αφιέρωμα... μόνο με τέτοια τραγούδια θα μπορούσε να γίνει...Το καλό ελληνικό τραγούδι είναι λίγο δύσκολο... Σίγουρα δεν είναι κι ότι πιο "εύθυμο"... Άλλωστε η ποιότητα και η αξία της δημιουργίας δεν βρίσκεται στα "ελβετικά ρολόγια με τον χαζοκούκο" (παραφράζοντας τον Welles)... Ξεκινάμε λοιπόν:

1. Μια Συνουσία Μυστική - Πυξ Λαξ




2. Στην Κοιλάδα των Τεμπών - Σωκράτης Μάλαμας




3. Οι εφτά νάνοι στο s/s Cyrenia - Θάνος Μικρούτσικος



4. Aπάνω στην Tριανταφυλλιά - Ξανθίππη Καραθανάση



5. Ξενύχτησα στην πόρτα σου - Βίκυ Μοσχολιού




6. Ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογα - Γρηγόρης Μπιθικώτσης




7. Ερωτόκριτος (Τα θλιβερά μαντάτα) - Νίκος Ξυλούρης



8. Ο Δίας - Ψαραντώνης (Αντώνης Ξυλούρης)



9. Εσύ Εκεί - Μάνος Ξυδούς (Πυξ Λαξ)



10. Ο Κόσμος Τους - Παύλος Σιδηρόπουλος



11. Στο Φαλημέντο - Νικόλας Άσιμος




12. Θεός αν είναι - Χάρις Αλεξίου (η απόλυτη υπερφωνάρα!!!)



13. Εγώ δεν είμαι ποιητής - Νίκος Παπάζογλου



14. Ο Βασιλιάς - Θανάσης Παπακωνσταντίνου




15. Το Παυσίπονο - Μωρά στη Φωτιά




(δεν είχα σκοπό να το βάλω, αλλά αφού το τουίταρα... :p)

ΥΓ: Επίτηδες έβαλα ένα τραγούδι από κάθε καλλιτέχνη-δημιουργό για να υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία (και δεν έβαλα σε κάθε περίπτωση το αγαπημένο μου-π.χ. Από Ξυλούρη προτιμώ το μπήκαν στην πόλη οι οχτροί, ή το ήτανε μια φορά)... Επίσης επίτηδες απέφυγα και κάποια κομμάτια (για το καλό μου, να μ'αγαπάς, βαρέθηκα, ήτανε μια φορά, το αεροπλάνο κλπ-κλπ)... θα χτυπάγαμε όλοι ενέσεις ομαδικώς στο τέλος... :p Πάντως γενικά ενώ μου αρέσουν πάρα πολύ, αποφεύγω να τα ακούω συχνά... Συνήθως ακούω ότι τύχει (τις βλακείες του ραδιοφώνου ή ξένα rock και blues από τη συλλογή μου)...