Top 10 Movie Trilogies



Το συγκεκριμένο αφιέρωμα είχα αποφασίσει εδώ και μέρες να το κάνω με αφορμή αυτό (να μην το χαρακτηρίσω καλύτερα), αλλά λόγω των τηλεοπτικών σειρών που έκαναν πρεμιέρα τον προηγούμενο μήνα το καθυστέρησα αρκετά και για πρώτη φορά με πρόλαβαν "άλλοι" (:p)... Τέσπα, κάλλιο αργά παρά αργότερα. :p

Top 10 Movie Trilogies


10. The "Jurassic Park" Trilogy



Jurassic Park: 9.5/10
The Lost World: Jurassic Park: 8.5/10
Jurassic Park III: 6.5/10

9. The "X-Men" Trilogy



X-Men: 8.5/10
X2: 9/10
X-Men: The Last Stand: 9.5/10

8. The "Spaghetti Western" Trilogy



A Fistful of Dollars: 8/10
For a Few Dollars More: 8.5/10
The Good, the Bad and the Ugly: 9.5/10

7. The "Indiana Jones" Trilogy



Raiders of the Lost Ark: 9/10
Indiana Jones and the Temple of Doom: 9/10
Indiana Jones and the Last Crusade: 9/10

6. The "Star Wars" Trilogy



Star Wars: Episode IV - A New Hope: 9/10
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back: 9.5/10
Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi: 9.5/10

5. The "Hannibal" Trilogy




The Silence of the Lambs: 10/10
Hannibal: 9.5/10
Red Dragon: 9.5/10

4. The "Matrix" Trilogy



The Matrix: 9.5/10
The Matrix Reloaded: 8.5/10
The Matrix Revolutions: 9.5/10

3. The "Terminator" Trilogy



The Terminator: 9/10
Terminator 2: Judgment Day: 9.5/10
Terminator 3: Rise of the Machines: 6.5/10

2. The "Lord of The Rings" Trilogy



The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring: 8.5/10
The Lord of the Rings: The Two Towers: 9/10
The Lord of the Rings: The Return of the King: 9.5/10

1. The "Godfather" Trilogy



(δυστυχώς αυτό δεν είναι embedable #$%&@!)

The Godfather: 11/10
The Godfather: Part II: 12/10
The Godfather: Part III: 9/10

Διευκρινίσεις:


1. Η κατάταξη των τριλογιών δεν είναι με βάση τις βαθμολογίες μου προφανώς... αλλά με το πόσο μου αρέσει η κάθε τριλογία σαν σύνολο και όχι με το πόσο μου αρέσουν οι ταινίες της τριλογίας ξεχωριστά... Άλλωστε τις βαθμολογίες τις έβαλα για να δείξω πόσο μου αρέσουν οι ταινίες, όχι οι τριλογίες... και π.χ. το Jurassic Park 2 μου αρέσει περισσότερο απ΄το 2ο X-Men κι ας του έχω χαμηλότερο βαθμό... Καταλάβατε; (όποιος κατάλαβε, κατάλαβε... οι υπόλοιποι δεν πειράζει, δεν χρειάζεται να τα καταλαβαίνετε και όλα ρε κουφαλίτσες:p :D ο.0)

2. Μην κολλήσετε με τη σειρά, μόνο για τις 2 πρώτες είμαι 1000% σίγουρος... και φυσικά όλα είναι υποκειμενικά. Κάθε φορά που κάνω αφιέρωμα με top κάτι... ουσιαστικά κάνω αφιέρωμα με τα αγαπημένα μου... Αααυτά. :)