My Favorite Movies I Saw on VHS or TV as a Kid



Είμαι σίγουρος πως όλοι έχετε μια ζεστή θέση στην καρδιά σας για τις ταινίες που βλέπατε στην παιδική σας ηλικία, αλλά και στα πρώτα χρόνια της εφηβείας... το ίδιο ισχύει και για μένα φυσικά και σκέφτηκα να κάνω ένα αφιέρωμα με τις ταινίες που με σημάδεψαν περισσότερο... αυτές που χαράχτηκαν πιο έντονα στη μνήμη μου - και δεν σημαίνει απαραίτητα πως τις είδα όλες από 24 φορές - κάποιες μπορεί να τις έχω δει μόνο 1-2, αλλά για κάποιο λόγο να μου έμειναν... Επίσης να διευκρινίσω πως προσπάθησα να συμπεριλάβω όσο το δυνατόν λιγότερα sequels (τα πιο αγαπημένα μου) και όσο το δυνατόν λιγότερες ταινίες από κάθε ηθοποιό (μία απ΄τα ίδια:p) για μεγαλύτερη ποικιλία και πως τις περισσότερες ταινίες του αφιερώματος έχω ΠΟΛΛΑ χρόνια να τις δω...!!! Ξεκινάμε λοιπόν:




Comedy / Family



20. imdb / youtube 19. imdb / youtube 18. imdb / youtube 17. imdb / youtube



16. imdb / youtube 15. imdb / youtube 14. imdb / youtube 13. imdb / youtube



12. imdb / youtube 11. imdb / youtube 10. imdb / youtube 9. imdb / youtube



8. imdb / youtube 7. imdb / youtube 6. imdb / youtube 5. imdb / youtube



4. imdb / youtube 3. imdb / youtube 2. imdb / youtube 1. imdb


Το όνειρο κάθε μικρού παιδιού... να είναι μόνο στο σπίτι και να κάνει ότι σκανδαλιά του'ρθει στο μυαλό χωρίς να ακούει τη γκρίνια των μεγάλων...!!!




Drama



12. imdb / youtube 11. imdb / youtube 10. imdb / youtube 9. imdb / youtube



8. imdb / youtube 7. imdb / youtube 6. imdb / youtube 5. imdb / youtube



4. imdb / youtube 3. imdb / youtube 2. imdb / youtube 1. imdb


Απλά συγκλονιστική ιστορία και ένα από τα καλύτερα δράματα φυλακών! (αν και απ'ότι διάβασα δεν είναι και τόσο ακριβής... όπως και να'χει όμως πρόκειται για ταινιάρα)




Horror / Thriller



8. imdb / youtube 7. imdb / youtube 6. imdb / youtube 5. imdb / youtube



4. imdb / youtube 3. imdb / youtube 2. imdb / youtube 1. imdb


Αχ ρε Σάρον... μας σάρωνες τελείως!!! :P




Fantasy / Sci-Fi



16. imdb / youtube 15. imdb / youtube 14. imdb / youtube 13. imdb / youtube



12. imdb / youtube 11. imdb / youtube 10. imdb / youtube 9. imdb / youtube



8. imdb / youtube 7. imdb / youtube 6. imdb / youtube 5. imdb / youtube



4. imdb / youtube 3. imdb / youtube 2. imdb / youtube 1. imdb


ΤΑΙΝΙΑΡΑ. Και απλά ένα από τα καλύτερα, πιο ατμοσφαιρικά και πιο πεσιμιστικά sci-fi thrillers όλων των εποχών.




Action / Adventure



12. imdb / youtube 11. imdb / youtube 10. imdb / youtube 9. imdb / youtube



8. imdb / youtube 7. imdb / youtube 6. imdb / youtube 5. imdb / youtube



4. imdb / youtube 3. imdb / youtube 2. imdb / youtube 1. imdb


Ήταν η πιο εξωτική περιπέτεια του Indy και αυτός ήταν ο λόγος που ήταν η αγαπημένη μου!



Martial Arts



20. imdb / youtube 19. imdb / youtube 18. imdb / youtube 17. imdb / youtube



16. imdb / youtube 15. imdb / youtube 14. imdb / youtube 13. imdb / youtube



12. imdb / youtube 11. imdb / youtube 10. imdb / youtube 9. imdb / youtube



8. imdb / youtube 7. imdb / youtube 6. imdb / youtube 5. imdb / youtube



4. imdb / youtube 3. imdb / youtube 2. imdb / youtube 1. imdb


Νταξ, τι να λέμε τώρα!!! Ήταν η πρώτη μου αγαπημένη ταινία... Πρέπει να ήταν 1988-89 (το πολύ), την είχα πετύχει τυχαία ένα βράδυ στην ΕΡΤ1 (ή στην ΕΡΤ2) και όχι από την αρχή και δυστυχώς δεν είχαμε πρόγραμμα στο σπίτι (μου'ρθε να σκάσω:p)... και για μήνες δεν ήξερα πως τη λένε...!!! Μια μέρα που πήγα στο videoclub είδα το κουτί της βιντεοκασέτας (εννοείται πως αμέσως κατάλαβα ποια ταινία είναι) κι έγραφε: The Karate Kid...!!! #TiLesTwraModeOn Για ένα διάστημα το νοίκιαζα, το επέστρεφα και το ξανανοίκιαζα στο καπάκι και τελικά αγόρασα την βιντεοκασέτα... Ήταν η αγαπημένη μου ταινία για τα επόμενα 5 χρόνια (μέχρι το 1995 που είδα το Κοράκι με λίγα λόγια)!!! :P

Υ.Γ. από ελληνικές βιντεοταινίες... σαν μεγάλος φαν που ήμουν του Στάθη Ψάλτη, έβλεπα συνέχεια τις ταινίες του (ειδικά τον πρώτο καιρό που πήραμε το βίντεο όλο Ψάλτη και Bruce Lee έβλεπα:p)...!!! Οι 5 πιο αγαπημένες μου ήταν: 5. Και ο Πρώτος Ματάκιας 4. Πέστα Βρωμόστομε 3. Ράκος Νο14 και ο Πρώτος Μπουνάκιας 2. Τρελός Είμαι Ότι Θέλω Κάνω και 1. Κλεφτρόνι και Τζέντλεμαν (το είχα δει και σε θερινό στην Αιδηψό:p)! Άλλες ταινίες εκείνης της εποχής που μου έχουν μείνει είναι οι εξής: Φυλακές Ανηλίκων, Τα Τσακάλια, Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα, Λαλάκης ο Εισαγόμενος, ΨΙΤ: Ο Ιππότης της Λακούβας και Ο Μικρός Μεγάλος Νίντζα (με τον μικρό Chris Sfetas)!

[Retro TV: 140 Μαγικά Ταξίδια στο Χρόνο και στις Αναμνήσεις]

Ποιες είναι οι δικές σας αγαπημένες ταινίες της παιδικής κι εφηβικής σας ηλικίας;