Bates Motel - Season 1


Η μία από τις δύο καινούριες "σινεφίλ" σειρές της σεζόν, έλαβε τέλος για φέτος (για το Hannibal θα αφιερώσω ξεχωριστή ανάρτηση όταν τελειώσει) και μου άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις... Σε γενικές γραμμές το Bates Motel θα το χαρακτήριζα ως μια απλά καλή σειρά (7/10). Είχε ενδιαφέρον (λόγω του Psycho προφανώς)... βλεπόταν... είχε και ωραίες ερμηνείες (αν και δεν με εντυπωσίασαν ιδιαίτερα)... αλλά κατά τη γνώμη μου δεν κάνει για κανονική σειρά. Θα ήταν πολύ καλύτερο αν ήταν μίνι σειρά 5-6 επεισοδίων το πολύ! Θα ήταν πιο σφιχτοδεμένο... Τώρα το τραβούσαν απ΄τα μαλλιά... και θα δούμε και 2η σεζόν (ή θα δείτε, δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα το συνεχίσω)!


Γιατί έπρεπε να αργήσει τόσο πολύ να γίνει αυτό που έγινε στο season finale; Έδωσαν χρόνο στην ανάπτυξη των βασικών χαρακτήρων θα πει κάποιος... Ωραία! Και πάλι θα μπορούσε να γίνει νωρίτερα αν δεν χάναμε χρόνο με αδιάφορες πλοκές και χαρακτήρες χωρίς λόγο ύπαρξης... Εντάξει, το καταλαβαίνω... Δεν είναι καθαρόαιμο prequel του αριστουργήματος του Hitchock και πήραν πολλές σεναριακές ελευθερίες... αλλά ο χαρακτήρας του μεγαλύτερου γιου της Norma ήταν περιττός και τα προσωπικά του μπλεξίματα δεν με ενδιέφεραν καθόλου. Εκεί πιστεύω έκανε τη μεγαλύτερη κοιλιά η σειρά. Θα προτιμούσα να δω κάτι πιο άγριο... πιο αρρωστημένο... πιο ενήλικο... πιο ατμοσφαιρικό... με περισσότερες αναφορές στην ταινία... Αυτοί αρκέστηκαν στο επιβλητικό σκηνικό του σπιτιού κι αυτό ήταν όλο (και βέβαια αυτό ήταν το πιο δυνατό στοιχείο της σειράς - άντε και οι αξιόλογες ερμηνείες)!

Όπως είπα... δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα το συνεχίσω, αλλά μάλλον όχι (για το Following είμαι 100% σίγουρος - ο πιλότος ήταν με διαφορά το καλύτερο επεισόδιο της σειράς κι από κει και πέρα είχε μεγάλο κατήφορο)... Άλλωστε την προσεχή σεζόν λέω να δώσω ευκαιρία σε 6 καινούριες σειρές (είναι πολλές, αλλά ελπίζω να μην αξίζουν όλες)... Από την άλλη όμως, τώρα αρχίζει να μπαίνει στο ψητό (αλλά πλέον δεν ξέρω αν έχω όρεξη για το συγκεκριμένο ξαναζεσταμένο πιάτο)... Εσάς πως σας φάνηκε η 1η σεζόν του Bates Motel; Θα κάνετε κράτηση για του χρόνου;


UPDATE: τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα... αντί για 2η σεζόν, είναι προτιμότερο να (ξανα)δούμε το Psycho (10/10) και να θυμηθούμε όλοι πως ήταν το αυθεντικό Bates Motel (τελικά αν έκανε 1 καλό η σειρά, είναι ότι μου έδωσε την αφορμή για να ξαναδώ την ταινιάρα μετά από καμιά 10αριά χρόνια - τις βασικές επιμέρους σκηνές τις έχω δει δεκάδες φορές βέβαια, οπότε δεν τίθεται θέμα στο αν τη θυμάμαι καλά ή όχι, αλλά μια επανάληψη μετά από τόσα χρόνια επιβάλλεται - κρίμα να κάθεται έτσι στην dvdοσυλλογή μου)...