The Top 25 Animated Series for Adults [IGN]



Εντάξει, οι 2 πρώτες σειρές, ήταν αναμενόμενο να είναι σ'αυτές τις θέσεις (ειδικά σε μια τέτοια λίστα). Και το αξίζουν και με το παραπάνω! Αυτό που μου έκανε εντύπωση όμως - εκτός του ότι δεν έχουν Thundercats, Animaniacs και Pinky and the Brain στην 25άδα - είναι ότι από τα υπόλοιπα 23 ενήλικα καρτούν, έχω δει κάποια επεισόδια από Family Guy και Futurama (αρκετά απ΄το 1ο, λιγότερα απ΄το 2ο - δεν τρελαίνομαι ιδιαίτερα για κανένα), ελάχιστα από Batman: The Animated Series (νομίζω το έδειχνε στον ΑΝΤ1 παλιά - έτσι δεν είναι;), τους πιλότους των  Gravity Falls και Archer (μου φάνηκε αρκετά παιδικό για ενήλικο το 1ο, ενήλικη βλακεία το 2ο)... και πρόσφατα ξεκίνησα το The Venture Bros. (πολύ καλό)...


Από κει και πέρα ψήνομαι να δω The Critic (ούτε που το ήξερα - όπως και τα #24, #23, #22, #20, #18, #16 και #5) και The Boondocks. Θα ήθελα να δω και King of the Hill (το είχα και στο αφιέρωμα με τις 35 πιο αξιόλογες σειρές που δεν έχω δει), αλλά έχει πολλές σεζόν ρε γμτ... Adventure Time από την άλλη δεν ψήνομαι να δω γιατί δεν μου αρέσει το σχέδιο (όπως κι απ΄το Aqua Teen Hunger Force)... Spongebob Squarepants δεν έχω δει γιατί είναι "χαριτοδιπλωμένο"... Οι Beavis and Butt-head μου σπάνε τα νεύρα και μόνο που τους βλέπω (αν και πριν καμιά 15αριά χρόνια είχα παιχνίδι στον υπολογιστή κι έπρεπε να ρίχνω ροχάλες απ΄την ταράτσα του σχολείου στους περαστικούς - μιλάμε για πολύ γαμάτο καμένο παιχνίδι)... Rocky and Bullwinkle Show έχω δει την ταινία δυστυχώς (είμαι σίγουρος πως το καρτούν ήταν κλάσεις ανώτερο, αλλά πλέον μοιάζει ξεπερασμένο)... και Robot Chicken που δεν ψήνομαι να το δω γιατί δεν είναι καρτούν και δεν με ενδιαφέρει να δω κάτι τέτοιο. Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε μια παρόμοια λίστα:



Εσείς ποια ενήλικα καρτούν έχετε δει; Και ποια ξεχωρίζετε περισσότερο;