My Top 10 Favorite TV Seasons


Όπως όλοι γνωρίζετε, το Breaking Bad πριν 2 βδομάδες έφτασε στο τέλος του (βγαίνει και remake)... την προηγούμενη βδομάδα έκανα αφιέρωμα στα 20 πιο αγαπημένα μου επεισόδια της σειράς... και σκεφτόμουν αυτή τη βδομάδα τι θα κάνω... τι αφιέρωμα δεν έχω κάνει... Δηλαδή άπειρα δεν έχω κάνει, αλλά το θέμα είναι τι έχω όρεξη να κάνω και θέλω να υπάρχει στο μπλόγκι... Λοιπόν, για τις 15 πιο αγαπημένες μου σειρές όλων των εποχών, έχω κάνει απ΄το 2009 (αυτό έλειπε να μην είχα κάνει), οπότε ... Για τους πιο badass χαρακτήρες σειρών, επίσης και γενικά για να μην τα πολυλογώ - ως γνωστόν - έχω κάνει αρκετές υπερτέλειες λίστες (ψωνάρα mode on )... αλλά μιας και μου άρεσε τόσο πολύ ο τελευταίος κύκλος της σειράς, σκέφτηκα να κάνω ένα top 10 με τις πιο αγαπημένες μου σεζόν (από δραματικές σειρές) για να δω σε ποια θέση θα τον κατατάξω... Όλα ωραία και καλά ως εδώ... σωστά; (σωστά!) Μόνο που σκέφτηκα να το κάνω λίγο πιο δύσκολο και να μου θέσω έναν περιορισμό: ΚΑΘΕ ΣΕΖΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ!!! #NoMercy λέμε... Χωρίς αυτόν τον περιορισμό, η λίστα θα γέμιζε με σεζόν από 4-5 σειρές το πολύ (δεν το λες και ποικιλία για top 10)... Για να δούμε λοιπόν (συνεχίστε άφοβα, ΔΕΝ υπάρχουν spoilers - επίσης, στο τέλος της ανάρτησης θα βρείτε και μια έξτρα λίστα)...



10. Terriers - Season 1

Δυστυχώς δεν είχε 2η σεζόν... Μία και μοναδική! [ LINK ]


9. Homeland - Season 2

Για πολλούς, σ'αυτή τη σεζόν η σειρά έχασε τον ρεαλισμό της... Τους φάνηκε υπερβολική... Εμένα πάλι μου φάνηκε καλύτερη (μακάρι να μπορούσα να πω το ίδιο και για τα πρώτα επεισόδια της 3ης σεζόν)... [ LINK ]


8. Oz - Season 2

Να σας πω την αλήθεια δεν είμαι σίγουρος ποια σεζόν απ΄τις 3 πρώτες μου φάνηκε καλύτερη, οπότε επέλεξα τη μεσαία (και μάλλον αυτή μου άρεσε περισσότερο)... [ LINK ]


7. The Wire - Season 4

Η σεζόν στην οποία η σειρά εστίασε στην πηγή του προβλήματος... Κεφάλαιο: ΠΑΙΔΕΙΑ! [ LINK ]


6. The Sopranos - Season 2

Όλες οι σεζόν της σειράς είχαν εξαιρετικά επεισόδια, αλλά σαν σύνολο, η 2η μου άρεσε περισσότερο. [ LINK ]


5. LOST - Season 5

Μέχρι αυτή τη σεζόν, έλεγα πως είναι η μοναδική σειρά που γίνεται συνεχώς καλύτερη... Μετά ήρθε η 6η για να με διαψεύσει (5-4-3-2-1-6)... Ειδικά τα 10 τελευταία λεπτά με έκαναν να μη ξέρω αν θέλω να ξαναδώ ποτέ τη σειρά...
[ LINK ]


4. The X-Files - Season 3

Ισχύει ότι έγραψα και στο #8, μόνο που εδώ το "τρίλημμα" ήταν για S2, S3 και S4. Δυστυχώς πάνε αρκετά χρόνια από τότε που έβλεπα φανατικά τη σειρά και πρέπει να κάνω επανάληψη κάποια στιγμή... [ LINK ]


3. The Shield - Season 7

Η σεζόν με το κορυφαίο series finale όλων των εποχών. [ LINK ]


2. Breaking Bad - Season 5

Όταν λέω season 5, εννοώ season 5.2 φυσικά... κι αν το δω "αντικειμενικά" και ειδικά από τεχνική άποψη... αυτή είναι η καλύτερη σεζόν όλων των εποχών. Από ερμηνείες και σενάριο δεν έχει να ζηλέψει απολύτως τίποτα από οποιαδήποτε άλλη σειρά. Κι έχει με διαφορά την τελειότερη σκηνοθεσία που έχω δει ποτέ σε σειρά. Αν είχε και λίγο καλύτερο φινάλε, τώρα θα την είχα στην... 2η θέση... [ LINK ]


1. 24 - Season 5

Μπορεί να μην είναι η "αντικειμενικά" καλύτερη σεζόν όλων των εποχών, αλλά για μένα, θα είναι για πάντα η με διαφορά πιο γαμιστερή και πιο επική. Η αγωνία, η ένταση, η δράση και οι ανατροπές που έχω ζήσει με την 24άρα, δεν συγκρίνονται με καμία άλλη σειρά. Εδώ με δυσκόλεψε πραγματικά ο περιορισμός που μου έθεσα... ειδικά για 1η και 4η σεζόν, αλλά τέσπα... Στον 5ο κύκλο, η απόλυτη υπερσειράρα τα έκανε όλα τέλεια και δικαίως βραβεύτηκε με Emmy καλύτερης δραματικής σειράς! Αν αναλογιστείτε πως μιλάμε για σειρά που σε κάθε σεζόν έπρεπε να έχει 24 "serialized" επεισόδια και να είναι όλα σε "real time", αρκεί για να καταλάβετε πως μιλάμε για βαθμό δυσκολίας x240 σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες σειρές. [ LINK ]



My Top 10 Favorite Season Finales

10. Dexter - Season 1
09. Fringe - Season 1
08. Alias - Season 2
07. Battlestar Galactica - Season 2
06. Prison Break - Season 1
05. The X-Files - Season 1
04. Breaking Bad - Season 4
03. The Shield - Season 2
02. LOST - Season 3
01. 24 - Season 1


Ναι, ισχύει πάλι ο περιορισμός που αναφέρω στον πρόλογο (+ ότι απαγορεύονται τα series finale)... Αυτά από μένα! Εσείς ποιες σεζόν ξεχωρίζετε περισσότερο και ποια season finale;

| Top 30 TV Series of All Time | Top 10+1 TV Series of the Decade |

| Top 10 Favorite Characters | Top 10 Badass Characters |

| 2(0) Best Series Finales | 101 TV Series | Retro TV |